c S
Događaji
Elektroničko uredsko poslovanje - 3 dio
dr. sc. Goran Vojković
dr. sc. Goran Vojković 18.02.2022 od 09:00 - Završen

Nova Uredba o uredskom poslovanju donijeta u srpnju 2021. predstavlja jednu od najvećih reformi državne i javne uprave do sada – prema toj Uredbi javnopravna tijela međusobno te s fizičkim i pravnim osobama službeno dopisivanje obavljaju primarno elektroničkim putem. Također, sva javnopravna tijela dužna su uspostaviti informacijski sustav uredskog poslovanja. Praktikum je prilagođen primjeni nove Uredbe i pravila koje ona donosi.

Elektroničko uredsko poslovanje

  • Uredsko poslovanje i spisovodstvo – uvodno
  • Rad s predmetima
  • Otprema, pismohrana i vježba naučenog

 

Praktikum obuhvaća znanje uredskog poslovanja u Republici Hrvatskoj, koje je u praksi potrebno mnogima, a izučava se samo na nekim učilištima. Uz svladavanje uredskog poslovanja sukladno Uredbi o uredskom poslovanju, prelaze se osnove spisovodstva (dakle dokumentacijom koja se ne vodi u sustavu uredskog poslovanja) te organizacije i rada pismohrane. U prvom dijelu praktikuma prelazi se teorija, ali uz primjere iz prakse, da bi se kasnije radilo na primjerima, primjerice sastavljanje klase i urudžbenog broja te pripreme za pošiljki slanje poštom. Uključene su i poveznice prema drugim propisima, primjerice Općoj uredbi o zaštiti podataka.

TEME

Rad s predmetima:
1. Upisivanje pismena
2. Klasifikacija
3. Dostava pismena u rad
4. Administrativno-tehnička obrada akta

Otprema, pismohrana i vježba naučenog:
1. Razvođenje i rokovnik predmeta
2. Stavljanje predmeta u pismohranu i čuvanje
3. Pečati, žigovi, štambilji
4. Spisovodstvo i postupak s elektroničkom poštom