Kako Kolektivnim ugovorom za državne službenike i namještenike takva obveza nije propisana, već samo obveza vođenja evidencije o radnom vremenu općenito, te zbog činjenice da se u državnim tijelima ne mogu osnivati radnička vijeća niti donositi pravilnici o radu, vođenje takvih podataka je suprotno Pravilniku, ističe sindikat u priopćenju.
Sindikat je zbog toga zatražio tumačenje Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva o tome može li poslodavac u državnim tijelima nastaviti s vođenjem podataka o početku i završetku rada ako to nije regulirano na način propisan Pravilnikom, posebice u slučaju kad se takvi podaci prikupljaju elektronskim karticama ili skeniranjem karakterističnih točaka kažiprsta, ali i u slučajevima potpisivanja evidencijskih listi.
Ako se pokaže da je nastavak vođenja podataka o početku i završetku rada koji nije propisan na način kako to nalaže Pravilnik nelegalan, to bi moglo dovesti u pitanje skupe sustave elektronskog evidentiranja prisutnosti na radnom mjestu, poput različitih skenera prstiju, kaže se u priopćenju.