Prva objava: NN 19-203/2022 iz 11.2.2022 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 25.6.2023, NN 59-998/2023
" promjeni uvjeta iz stavka 4. ovoga članka trgovac je dužan unaprijed pisanim putem obavijestiti potrošača.
Savjetodavno tijelo i povjerenstvo za reklamacije ... 25. stavka 1. ovoga Zakona dužan je osnovati povjerenstvo za reklamacije potrošača u čijem radu sudjeluje i predstavnik udruge za zaštitu potrošača ... komori ili Hrvatskoj gospodarskoj komori osnovati povjerenstvo za reklamacije potrošača u čijem sastavu mora biti i predstavnik udruge za zaštitu potrošača ... stranicama popis povjerenstava za reklamacije potrošača koja su osnovale u skladu s odredbom stavka 6. ovoga članka.
(10) Postupak osnivanja, način rada te"
Prva objava: NN 104-2382/2017 iz 25.10.2017 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 4.3.2025, NN 31-323/2025
" obavještavanja putnika u roku od 30 dana od dana zaprimanja prigovora.
(6) Putnik ima pravo podnijeti reklamaciju povjerenstvu u roku od 30 dana od dana dostave ... dostaviti pisani odgovor putniku u roku od 30 dana od dana zaprimanja njegove reklamacije koji mora sadržavati uputu o daljnjem postupanju pred Regulatornim ... pisani odgovor povjerenstva u vezi s reklamacijom iz članka 30. stavka 6. ovoga Zakona.
(2) Putnik koji nije zaprimio pisani odgovor povjerenstva na svoj uredno predani pisani prigovor ima pravo podnijeti zahtjev Regulatornom tijelu u roku od 45 dana od dana podnošenja reklamacije povjerenstvu.
(3"
Prva objava: NN 87-1516/1996 iz 16.10.1996 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 1.1.2023, NN 114-1734/2022
" reklamacije,
9. kod tražbine koja se odnosi na pouzeće - nakon što protekne trideset dana od dana kad istekne dostavni rok,
10. kod tražbine viška koji"
Prva objava: NN 144-3069/2012 iz 21.12.2012 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 23.11.2019, NN 110-2214/2019
" prometu.
(5) Na pisani odgovor davatelja poštanskih usluga korisnik poštanskih usluga ima pravo podnijeti pritužbu (reklamaciju) povjerenstvu za pritužbe"
Prva objava: NN 66-1286/2019 iz 10.7.2019 Stupanje na snagu: 18.7.2019
" reakcije u slučajevima nužde (prekida i nestašice vode, onečišćenja vode i dr.), uspostavu povjerenstva za reklamacije potrošača sukladno propisima o zaštiti"
Prva objava: NN 80-1655/2013 iz 28.6.2013 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 17.4.2025, NN 67-858/2025
" mrežnim pravilima za distribuciju toplinske energije iz članka 32. stavka 5. ovoga Zakona,
6. uspostaviti povjerenstvo za reklamacije obzirom na pristup"
" šteta, ako je to povoljnije za korisnika prijevoza.
VI. REKLAMACIJE
Član 77.
Tražbine iz ugovora o prijevozu nosilac prava može ostvariti podnošenjem reklamacije prijevozniku u pismenome obliku, na način predviđen tarifom, ili podnošenjem tužbe sudu, ako prijevoznik u roku od 30 dana nakon dostave reklamacije ne isplati zahtijevanu odštetu.
Na zahtjev nosioca prava prijevoznik plaća zatezne kamate od dana dostave reklamacije prijevozniku.
Na tražbinu prijevoznika kamate teku od dana dostave zahtjeva korisniku prijevoza.
Član 78.
Pravo na reklamaciju odnosno tužbu za tražbinu na temelju ovoga zakona ima:
1"
" putem obavijestiti potrošača.
Savjetodavno tijelo i povjerenstvo za reklamacije potrošača
Članak 25.
(1) Pravna osoba s javnom ovlasti koja obavlja ... lokalne samouprave.
(5) Trgovac koji pruža javne usluge iz članka 24. stavka 1. ovoga Zakona dužan je osnovati povjerenstvo za reklamacije potrošača u ... pri Hrvatskoj obrtničkoj komori ili Hrvatskoj gospodarskoj komori osnovati povjerenstvo za reklamacije potrošača u čijem sastavu mora biti i predstavnik ... za reklamacije potrošača koja su osnovale u skladu s odredbom stavka 8. ovoga članka.
(10) Postupak osnivanja, način rada te prava i obveze članova savjetodavnog"
" najviše do visine prodajne cijene materijala upotrijebljenog za pakiranje.
Član 13.
Potrošač ima pravo reklamaciju na kupljenu robu ostvariti u prodajnom ... nastao njegovom krivnjom ili ako je u trenutku kupnje znao ili mogao utvrdili nedostatak.
Odgovor na podneseni zahtjev (reklamaciju) trgovac je dužan"
" apartmana iznos boravišne pristojbe i naziv organa odnosno organizacije gdje gost može vršiti reklamaciju. Ovi podaci moraju biti ovjereni od strane nadležnog ... gdje gost može vršiti reklamaciju.
Članak 160.
Općinsko i gradsko vijeće propisuje tehničke i zdravstveno-tehničke uvjete koje moraju ispunjavati ... boravišne pristojbe i naziv organa odnosno organizacije gdje gost može vršiti reklamaciju.
5. Izdavanje zemljišta za kampiranje
Članak 165.
Građani mogu ... boravišne pristojbe, kao i naziv organa odnosno organizacije gdje gost može vršiti reklamaciju. Ovi podaci moraju biti ovjereni od strane nadležnog organa"
" i nediskriminirajući način.
(7) Trgovac koji pruža javnu uslugu dužan je osnovati povjerenstvo za reklamacije potrošača u kojem trebaju biti zastupljeni predstavnici udruga za zaštitu potrošača. Povjerenstvo mora pisano odgovoriti potrošačima na zaprimljene reklamacije u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije ... komori osnovati povjerenstvo za reklamacije potrošača u kojima će biti zastupljeni predstavnici udruga za zaštitu potrošača.
(9) Savjetodavna tijela iz stavka 6., ovoga članka, odnosno povjerenstva za reklamacije potrošača iz stavka 7. i 8. ovoga članka financiraju tijela koja ih osnivaju sukladno svojim"
", objektivan i nediskriminirajući način.
(5) Trgovac koji pruža javnu uslugu dužan je osnovati povjerenstvo za reklamacije potrošača u kojem trebaju biti zastupljeni predstavnici udruga za zaštitu potrošača. Povjerenstvo mora pisano odgovoriti potrošačima na primljene reklamacije.
Priključak na distributivnu ... osnuje povjerenstvo za reklamacije potrošača (članak 22. stavak 5.),
- ne održava propisane standarde i kvalitetu pružene javne usluge u skladu s posebnim"
" i ugovora koje su sklopile sa svojim zadrugarima, ali nije dužno rješavati pojedinačne reklamacije zadrugara.
(4) Ovlašteni službenici Ministarstva financija"
" i korištenje prijenosne mreže,
21. uspostaviti povjerenstvo za reklamacije s obzirom na pristup mreži i korištenje prijenosne mreže sukladno odredbama propisa"
" reklamacije zbog nedostatka robe i ostale izjave u vezi s izvršenjem ugovora sklopljenog njegovim posredovanjem te u ime vlastodavca poduzimati potrebne mjere"
Prva objava: NN 83-1800/2013 iz 1.7.2013 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 22.12.2022, NN 146-2213/2022
" lijeka u promet i povlačenja lijeka iz prometa,
- osigurati učinkovito rješavanje reklamacija kupaca,
- osigurati provođenje procijene i odobravanja ... propisane uvjete države izvoznice za promet na veliko ili opskrbu javnosti.
5. REKLAMACIJE, POVRAT, KRIVOTVORENI LIJEKOVI, POVLAČENJE LIJEKOVA
Članak 39.
1) Za rješavanje reklamacija mora postojati pisani standardni operativni postupak, kao i odluka o imenovanju osobe odgovorne za rješavanje reklamacija.
2) Svi originalni podaci vezani za reklamaciju moraju biti zabilježeni detaljno.
3) Treba ustanoviti jasnu razliku između pritužbi na kakvoću samog lijeka i onih"
Prva objava: NN 105-1547/2022 iz 12.9.2022 Stupanje na snagu: 15.9.2022
") reklamacije za preuzeti gotov novac eura iz predopskrbe
10) povjeravanje poslova predopskrbe ugovornoj instituciji
11) uvjete i način obavljanja posredne ... Odlukom i Ugovorom o predopskrbi.
Reklamacije preuzetoga gotovog novca eura
Članak 15.
(1) Banka nema pravo na reklamaciju iznosa preuzetoga gotovog novca eura nakon njegova preuzimanja iz gotovinskog centra na način opisan člankom 12. ove Odluke.
(2) Banka ima pravo na reklamaciju originalnih ... manjak odnosno višak eurokovanica.
(3) Banka može pisanu reklamaciju o razlici u početnom paketu eurokovanica utvrđenoj do dana uvođenja eura podnijeti"
Prva objava: NN 91-1814/2019 iz 27.9.2019 Stupanje na snagu: 5.10.2019
" ugovorima, nesukladnostima, greškama i reklamacijama te samonadzor.
(2) Odgovorna osoba u ovlaštenoj zdravstvenoj ustanovi obvezna je uspostaviti sustav ... i rješavanja reklamacija.
(5) Svaka zaposlena osoba obvezna je nakon primitka usmene ili pisane reklamacije na krvni pripravak ili uslugu ispuniti obrazac u kojem su navedene sve informacije o podnositelju reklamacije, predmetu reklamacije, tijeku rješavanja, rezultatima obrade i provedenim aktivnostima.
(6) Voditelj osiguranja kvalitete raspodjeljuje reklamaciju prema kritičnosti u opasne ili bezopasne, samostalno ili u suradnji s drugim osobama provodi mjere"
Prva objava: NN 83-1798/2013 iz 1.7.2013 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 8.4.2021, NN 32-691/2021
".
4) Izvanredni nadzori proizvođača djelatnih tvari provode se u slučaju incidentnih situacija, značajnih reklamacija, povlačenja proizvoda iz prometa ... reklamacija, povlačenja proizvoda iz prometa, nađene neispravnosti djelatne tvari od strane Agencije, sumnje u kakvoću ili znakova neuobičajenih pojava te"
Prva objava: NN 49-663/1989 iz 14.11.1989 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 31.12.1996, NN 8-119/1996
" usluge;
- iznos boravišne takse po osobi;
- ostalo što je u cijenu uračunato;
- naziv organa odnosno organizacije gdje gost može vršiti reklamaciju ... gost može vršiti reklamaciju;
- datum početka primjene cjenika;
- ovjeru nadležnog organa općinske uprave.
Obrazac cjenika usluga iz stava 1. ovoga"
Prva objava: NN 71-1306/1999 iz 8.7.1999 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 6.4.2005, NN 40-793/2005
".
Proizvođač je obvezan postaviti i primjenjivati sustav evidentiranja i ocjenjivanja svih dobivenih prigovora na proizvod (reklamacija) kao i djelotvoran sustav ... i sanitaciju
- kadrovska pitanja uključujući obrazovanje, oblačenje, higijenu
- praćenje/kontrolu okoliša
- kontrolu štetočina
- reklamacije
- opozive ... , osiguravanje pravilnog označavanja spremnika sirovina i proizvoda, osiguravanje praćenja stabilnosti proizvoda, sudjelovanje u ispitivanjima reklamacija vezanih ... reklamacije ili pretpostavljenog odstupanja moraju biti dostupne i specificirane kod Naručitelja Ugovora, u uputama o odstupanjima i povlačenju proizvoda iz"
Prva objava: NN 70-1161/2023 iz 29.6.2023 Stupanje na snagu: 16.7.2023
". ovoga članka
5. uspostavu povjerenstva za reklamacije potrošača sukladno propisima o zaštiti potrošača, što uključuje imenovanje povjerenstva, dokaz o otvaranju njegove posebne adrese e-pošte, početku i neprekidnom radu, što može uključivati godišnje izvješće o pravodobnom rješavanju prigovora/reklamacija ... poslovanja isporučitelja vodnih usluga koju vodi Vijeće za vodne usluge sukladno članku 35. stavku 2. Zakona
2. aktom o imenovanju povjerenstva za reklamacije"
Prva objava: NN 133-2013/2022 iz 11.11.2022 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 16.3.2024, NN 28-446/2024
" novca potpisom potvrđuje podizanje gotovog novca u iznosu navedenom u toj Specifikaciji.
Reklamacije
Članak 16.
Banka nema pravo na reklamaciju iznosa ... za gotovinu u iznosu koji odgovara iznosu ukupno položenoga gotovog novca navedenog u Specifikaciji položenoga gotovog novca.
Reklamacije
Članak 21.
Banka nema pravo na reklamaciju iznosa položenoga gotovog novca nakon odobravanja računa banke za gotovinu iz članka 20. stavka 12. ove Odluke.
Evidentiranje"
Prva objava: NN 86-1346/2023 iz 26.7.2023 Stupanje na snagu: 1.1.2024
". Prigovor ili reklamacija su podneseni u roku ako su prije nego što rok istekne stigli tijelu kojem su imali biti predani. Kad su prigovori ili reklamacija ... usluga obvezni su redovito voditi godišnju evidenciju o svim zaprimljenim prigovorima te evidenciju o svim zaprimljenim pritužbama (reklamacijama) krajnjih ... Agenciji. Evidencije prigovora i pritužbi (reklamacija) moraju minimalno sadržavati datum primitka prigovora, odnosno pritužbe (reklamacije) te datum otpreme ... statističke obrade i analize (npr. statističku obradu prigovora/pritužbi (reklamacija) prema vrsti elektroničkih komunikacijskih usluga, dijelovima elektroničke"
Prva objava: NN 67-1345/2020 iz 10.6.2020 Stupanje na snagu: 18.6.2020
" rješavanja njegova prigovora pred nadležnom službom prijavljenika ili reklamacije pred povjerenstvom za reklamacije, odnosno zahtjeva za rješavanje spora pred ... slučaju pružanja javne usluge i reklamaciju povjerenstvu prijavljenika za reklamacije potrošača
2. Sud ocijeni da su razlozi podnošenja prijave obijesni"
Prva objava: NN 83-1799/2013 iz 1.7.2013 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 8.4.2021, NN 32-688/2021
" prakse i omogućiti inspekciji Agencije provođenje nadzora nad njegovim radom.
Reklamacije, povlačenja lijeka i otkrivanje maskiranih lijekova u hitnim ... reklamacija, povlačenja proizvoda iz prometa, nađene neispravnosti lijeka od strane Agencije, sumnje u kakvoću ili znakova neuobičajenih pojava te ostalih"
Prva objava: NN 73-2446/2008 iz 26.6.2008 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 1.1.2019, NN 100-1929/2018
"
Organizacija službe nadzora nad kakvoćom lijekova u proizvodnji i prometu. Popravne i preventivne radnje. Uzorkovanje na terenu. Reklamacije. Povlačenje lijekova ... kakvoćom lijekova u prometu
g) uzorkovanjem lijekova u prometu
h) reklamacijama
i) povlačenjem lijekova
j) krivotvorenim lijekovima.
8. SPECIJALISTIČKI"
Prva objava: NN 50-1138/2017 iz 26.5.2017 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 22.9.2022, NN 106-1552/2022
", broj prigovora i reklamacija korisnika javne usluge).
(3) Ministarstvo na temelju izvješća iz stavka 1. ovoga članka i podataka prijavljenih u Registar"
Prva objava: NN 85-1744/2019 iz 11.9.2019 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 17.6.2023, NN 62-1034/2023
" telefona ovlaštenog mjenjača za informacije i reklamacije.
(15) Ovlašteni mjenjač dužan je držati dokumentaciju iz članka 7. stavka 7. ove Odluke, a koja se"
Prva objava: NN 38-756/2005 iz 23.3.2005 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 1.1.2014, NN 159-3330/2013
" podnositelj podataka je siguran da u slučaju reklamacije može dokazati koje podatke je predao. U tu svrhu preporuča se podnositelju da u svojoj arhivi čuva"
Prva objava: NN 13-259/2011 iz 31.1.2011 Stupanje na snagu posljednje izmjene: 17.7.2024, NN 91-1691/2024
", jedna odgovorna stranka može za ocjenjivanje predmeta ispitivanja koji se odnosi na zadovoljstvo kupaca koristiti broj reklamacija koje su riješene tako da su podnositelji reklamacije potvrdili da su zadovoljni rješenjem svoje reklamacije, dok druga odgovorna stranka može odabrati broj ponovljenih"