Poredano po:

Broj dokumenata: 109 Traženi izraz: "reklamacija"

1
Zakon o zaštiti potrošača (2) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Zakoni

Prva objava: NN 19-203/2022 iz 11.2.2022
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 25.6.2023, NN 59-998/2023
" promjeni uvjeta iz stavka 4. ovoga članka trgovac je dužan unaprijed pisanim putem obavijestiti potrošača. Savjetodavno tijelo i povjerenstvo za reklamacije ... 25. stavka 1. ovoga Zakona dužan je osnovati povjerenstvo za reklamacije potrošača u čijem radu sudjeluje i predstavnik udruge za zaštitu potrošača ... komori ili Hrvatskoj gospodarskoj komori osnovati povjerenstvo za reklamacije potrošača u čijem sastavu mora biti i predstavnik udruge za zaštitu potrošača ... stranicama popis povjerenstava za reklamacije potrošača koja su osnovale u skladu s odredbom stavka 6. ovoga članka. (10) Postupak osnivanja, način rada te"

2
Zakon o regulaciji tržišta željezničkih usluga i zaštiti prava putnika u željezničkom prijevozu (2) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Zakoni

Prva objava: NN 104-2382/2017 iz 25.10.2017
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 4.3.2025, NN 31-323/2025
" obavještavanja putnika u roku od 30 dana od dana zaprimanja prigovora. (6) Putnik ima pravo podnijeti reklamaciju povjerenstvu u roku od 30 dana od dana dostave ... dostaviti pisani odgovor putniku u roku od 30 dana od dana zaprimanja njegove reklamacije koji mora sadržavati uputu o daljnjem postupanju pred Regulatornim ... pisani odgovor povjerenstva u vezi s reklamacijom iz članka 30. stavka 6. ovoga Zakona. (2) Putnik koji nije zaprimio pisani odgovor povjerenstva na svoj uredno predani pisani prigovor ima pravo podnijeti zahtjev Regulatornom tijelu u roku od 45 dana od dana podnošenja reklamacije povjerenstvu. (3"

3
Zakon o obveznim i stvarnopravnim odnosima u zračnom prometu (4) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Zakoni

Prva objava: NN 132-1597/1998 iz 9.10.1998
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 23.7.2013, NN 94-2128/2013

4
Zakon o ugovorima o prijevozu u željezničkom prometu (2) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Zakoni

Prva objava: NN 87-1516/1996 iz 16.10.1996
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 1.1.2023, NN 114-1734/2022
" reklamacije, 9. kod tražbine koja se odnosi na pouzeće - nakon što protekne trideset dana od dana kad istekne dostavni rok, 10. kod tražbine viška koji"

5
Zakon o tržištu električne energije (3) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Zakoni

Prva objava: NN 111-1940/2021 iz 14.10.2021
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 11.2.2025, NN 17-165/2025

6
Zakon o poštanskim uslugama (4) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Zakoni

Prva objava: NN 144-3069/2012 iz 21.12.2012
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 23.11.2019, NN 110-2214/2019
" prometu. (5) Na pisani odgovor davatelja poštanskih usluga korisnik poštanskih usluga ima pravo podnijeti pritužbu (reklamaciju) povjerenstvu za pritužbe"

7
Zakon o vodnim uslugama (1) - osnovni tekst · Zakoni

Prva objava: NN 66-1286/2019 iz 10.7.2019
Stupanje na snagu: 18.7.2019
" reakcije u slučajevima nužde (prekida i nestašice vode, onečišćenja vode i dr.), uspostavu povjerenstva za reklamacije potrošača sukladno propisima o zaštiti"

8
Zakon o tržištu toplinske energije (11) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Zakoni

Prva objava: NN 80-1655/2013 iz 28.6.2013
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 17.4.2025, NN 67-858/2025
" mrežnim pravilima za distribuciju toplinske energije iz članka 32. stavka 5. ovoga Zakona, 6. uspostaviti povjerenstvo za reklamacije obzirom na pristup"

9
Zakon o elektroničkim komunikacijama (2) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Zakoni

Prva objava: NN 76-1116/2022 iz 4.7.2022
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 15.2.2024, NN 14-254/2024

10
Zakon o ugovorima o prijevozu u željezničkom prometu (1974) (5) - nevažeći propis · Zakoni

Prva objava: SFJ 2-17/1974 iz 10.1.1974
" šteta, ako je to povoljnije za korisnika prijevoza. VI. REKLAMACIJE Član 77. Tražbine iz ugovora o prijevozu nosilac prava može ostvariti podnošenjem reklamacije prijevozniku u pismenome obliku, na način predviđen tarifom, ili podnošenjem tužbe sudu, ako prijevoznik u roku od 30 dana nakon dostave reklamacije ne isplati zahtijevanu odštetu. Na zahtjev nosioca prava prijevoznik plaća zatezne kamate od dana dostave reklamacije prijevozniku. Na tražbinu prijevoznika kamate teku od dana dostave zahtjeva korisniku prijevoza. Član 78. Pravo na reklamaciju odnosno tužbu za tražbinu na temelju ovoga zakona ima: 1"

11
Zakon o zaštiti potrošača (2014) (4) - nevažeći propis · Zakoni

Prva objava: NN 41-723/2014 iz 31.3.2014
" putem obavijestiti potrošača. Savjetodavno tijelo i povjerenstvo za reklamacije potrošača Članak 25. (1) Pravna osoba s javnom ovlasti koja obavlja ... lokalne samouprave. (5) Trgovac koji pruža javne usluge iz članka 24. stavka 1. ovoga Zakona dužan je osnovati povjerenstvo za reklamacije potrošača u ... pri Hrvatskoj obrtničkoj komori ili Hrvatskoj gospodarskoj komori osnovati povjerenstvo za reklamacije potrošača u čijem sastavu mora biti i predstavnik ... za reklamacije potrošača koja su osnovale u skladu s odredbom stavka 8. ovoga članka. (10) Postupak osnivanja, način rada te prava i obveze članova savjetodavnog"

12
Zakon o trgovini (1990) (12) - nevažeći propis · Zakoni

Prva objava: SFJ 46-726/1990 iz 10.8.1990
" najviše do visine prodajne cijene materijala upotrijebljenog za pakiranje. Član 13. Potrošač ima pravo reklamaciju na kupljenu robu ostvariti u prodajnom ... nastao njegovom krivnjom ili ako je u trenutku kupnje znao ili mogao utvrdili nedostatak. Odgovor na podneseni zahtjev (reklamaciju) trgovac je dužan"

13
Zakon o ugostiteljskoj i turističkoj djelatnosti (11) - nevažeći propis · Zakoni

Prva objava: NN 28-360/1988 iz 12.7.1988
" apartmana iznos boravišne pristojbe i naziv organa odnosno organizacije gdje gost može vršiti reklamaciju. Ovi podaci moraju biti ovjereni od strane nadležnog ... gdje gost može vršiti reklamaciju. Članak 160. Općinsko i gradsko vijeće propisuje tehničke i zdravstveno-tehničke uvjete koje moraju ispunjavati ... boravišne pristojbe i naziv organa odnosno organizacije gdje gost može vršiti reklamaciju. 5. Izdavanje zemljišta za kampiranje Članak 165. Građani mogu ... boravišne pristojbe, kao i naziv organa odnosno organizacije gdje gost može vršiti reklamaciju. Ovi podaci moraju biti ovjereni od strane nadležnog organa"

14
Zakon o zaštiti potrošača (2007) (9) - nevažeći propis · Zakoni

Prva objava: NN 79-2485/2007 iz 30.7.2007
" i nediskriminirajući način. (7) Trgovac koji pruža javnu uslugu dužan je osnovati povjerenstvo za reklamacije potrošača u kojem trebaju biti zastupljeni predstavnici udruga za zaštitu potrošača. Povjerenstvo mora pisano odgovoriti potrošačima na zaprimljene reklamacije u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije ... komori osnovati povjerenstvo za reklamacije potrošača u kojima će biti zastupljeni predstavnici udruga za zaštitu potrošača. (9) Savjetodavna tijela iz stavka 6., ovoga članka, odnosno povjerenstva za reklamacije potrošača iz stavka 7. i 8. ovoga članka financiraju tijela koja ih osnivaju sukladno svojim"

15
Zakon o zaštiti potrošača (2003) (3) - nevažeći propis · Zakoni

Prva objava: NN 96-1218/2003 iz 10.6.2003
", objektivan i nediskriminirajući način. (5) Trgovac koji pruža javnu uslugu dužan je osnovati povjerenstvo za reklamacije potrošača u kojem trebaju biti zastupljeni predstavnici udruga za zaštitu potrošača. Povjerenstvo mora pisano odgovoriti potrošačima na primljene reklamacije. Priključak na distributivnu ... osnuje povjerenstvo za reklamacije potrošača (članak 22. stavak 5.), - ne održava propisane standarde i kvalitetu pružene javne usluge u skladu s posebnim"

16
Zakon o štedno-kreditnim zadrugama (2) - nevažeći propis · Zakoni

Prva objava: NN 84-1389/2002 iz 17.7.2002
" i ugovora koje su sklopile sa svojim zadrugarima, ali nije dužno rješavati pojedinačne reklamacije zadrugara. (4) Ovlašteni službenici Ministarstva financija"

17
Zakon o tržištu električne energije (2013) (6) - nevažeći propis · Zakoni

Prva objava: NN 22-358/2013 iz 22.2.2013
" i korištenje prijenosne mreže, 21. uspostaviti povjerenstvo za reklamacije s obzirom na pristup mreži i korištenje prijenosne mreže sukladno odredbama propisa"

18
Zakon o leasingu (2006) (2) - nevažeći propis · Zakoni

Prva objava: NN 135-3044/2006 iz 13.12.2006
" ima prava i obveze po ugovoru o leasingu. Reklamacije potrošača Članak 89. (1) Ako potrošač smatra da se leasing društvo ne pridržava uvjeta iz"

19
Zakon o bankama (4) - nevažeći propis · Zakoni

Prva objava: NN 84-1388/2002 iz 17.7.2002

20
Zakon o elektroničkim komunikacijama (2008) (7) - nevažeći propis · Zakoni

Prva objava: NN 73-2420/2008 iz 26.6.2008

21
Zakon o osiguranju (2005) (6) - nevažeći propis · Zakoni

Prva objava: NN 151-2920/2005 iz 23.12.2005

22
Zakon o obveznim odnosima (1978) (14) - nevažeći propis · Zakoni

Prva objava: SFJ 29-462/1978 iz 26.5.1978
" reklamacije zbog nedostatka robe i ostale izjave u vezi s izvršenjem ugovora sklopljenog njegovim posredovanjem te u ime vlastodavca poduzimati potrebne mjere"

23
Pravilnik o dobroj praksi u prometu lijekova, davanju dozvola za promet na veliko lijekovima, davanju dozvola za posredovanje lijekovima i davanju potvrde o dobroj praksi u prometu lijekovima na veliko (4) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 83-1800/2013 iz 1.7.2013
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 22.12.2022, NN 146-2213/2022
" lijeka u promet i povlačenja lijeka iz prometa, - osigurati učinkovito rješavanje reklamacija kupaca, - osigurati provođenje procijene i odobravanja ... propisane uvjete države izvoznice za promet na veliko ili opskrbu javnosti. 5. REKLAMACIJE, POVRAT, KRIVOTVORENI LIJEKOVI, POVLAČENJE LIJEKOVA Članak 39. 1) Za rješavanje reklamacija mora postojati pisani standardni operativni postupak, kao i odluka o imenovanju osobe odgovorne za rješavanje reklamacija. 2) Svi originalni podaci vezani za reklamaciju moraju biti zabilježeni detaljno. 3) Treba ustanoviti jasnu razliku između pritužbi na kakvoću samog lijeka i onih"

24
Pravilnik za dodjelu oznake kvalitete ugostiteljskog objekta vrste Hotel (2) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 36-934/2012 iz 28.3.2012
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 9.8.2015, NN 85-1648/2015

25
Odluka o predopskrbi i posrednoj predopskrbi gotovim novcem eura (1) - osnovni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 105-1547/2022 iz 12.9.2022
Stupanje na snagu: 15.9.2022
") reklamacije za preuzeti gotov novac eura iz predopskrbe 10) povjeravanje poslova predopskrbe ugovornoj instituciji 11) uvjete i način obavljanja posredne ... Odlukom i Ugovorom o predopskrbi. Reklamacije preuzetoga gotovog novca eura Članak 15. (1) Banka nema pravo na reklamaciju iznosa preuzetoga gotovog novca eura nakon njegova preuzimanja iz gotovinskog centra na način opisan člankom 12. ove Odluke. (2) Banka ima pravo na reklamaciju originalnih ... manjak odnosno višak eurokovanica. (3) Banka može pisanu reklamaciju o razlici u početnom paketu eurokovanica utvrđenoj do dana uvođenja eura podnijeti"

26
Pravilnik o osiguranju kvalitete krvi i krvnih pripravaka u zdravstvenim ustanovama (1) - osnovni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 91-1814/2019 iz 27.9.2019
Stupanje na snagu: 5.10.2019
" ugovorima, nesukladnostima, greškama i reklamacijama te samonadzor. (2) Odgovorna osoba u ovlaštenoj zdravstvenoj ustanovi obvezna je uspostaviti sustav ... i rješavanja reklamacija. (5) Svaka zaposlena osoba obvezna je nakon primitka usmene ili pisane reklamacije na krvni pripravak ili uslugu ispuniti obrazac u kojem su navedene sve informacije o podnositelju reklamacije, predmetu reklamacije, tijeku rješavanja, rezultatima obrade i provedenim aktivnostima. (6) Voditelj osiguranja kvalitete raspodjeljuje reklamaciju prema kritičnosti u opasne ili bezopasne, samostalno ili u suradnji s drugim osobama provodi mjere"

27
Pravilnik o uvjetima i načinu utvrđivanja zahtjeva dobre proizvođačke prakse i dobre prakse u prometu na veliko djelatnih tvari te o postupku upisa u očevidnik proizvođača, uvoznika i veleprodaja djelatnih tvari i davanju potvrde o provođenju dobre proizvođačke prakse (2) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 83-1798/2013 iz 1.7.2013
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 8.4.2021, NN 32-691/2021
". 4) Izvanredni nadzori proizvođača djelatnih tvari provode se u slučaju incidentnih situacija, značajnih reklamacija, povlačenja proizvoda iz prometa ... reklamacija, povlačenja proizvoda iz prometa, nađene neispravnosti djelatne tvari od strane Agencije, sumnje u kakvoću ili znakova neuobičajenih pojava te"

28
Pravilnik o cjeniku usluga građana na plovnim objektima i o evidenciji gostiju kojima građani pružaju usluge smještaja i pansiona na plovnom objektu (2) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 49-663/1989 iz 14.11.1989
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 31.12.1996, NN 8-119/1996
" usluge; - iznos boravišne takse po osobi; - ostalo što je u cijenu uračunato; - naziv organa odnosno organizacije gdje gost može vršiti reklamaciju ... gost može vršiti reklamaciju; - datum početka primjene cjenika; - ovjeru nadležnog organa općinske uprave. Obrazac cjenika usluga iz stava 1. ovoga"

29
Metodologija utvrđivanja iznosa tarifnih stavki za prihvat i otpremu ukapljenog prirodnog plina (2) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 48-925/2018 iz 25.5.2018
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 18.7.2020, NN 79-1497/2020

30
Pravilnik o dobroj proizvođačkoj praksi (4) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 71-1306/1999 iz 8.7.1999
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 6.4.2005, NN 40-793/2005
". Proizvođač je obvezan postaviti i primjenjivati sustav evidentiranja i ocjenjivanja svih dobivenih prigovora na proizvod (reklamacija) kao i djelotvoran sustav ... i sanitaciju - kadrovska pitanja uključujući obrazovanje, oblačenje, higijenu - praćenje/kontrolu okoliša - kontrolu štetočina - reklamacije - opozive ... , osiguravanje pravilnog označavanja spremnika sirovina i proizvoda, osiguravanje praćenja stabilnosti proizvoda, sudjelovanje u ispitivanjima reklamacija vezanih ... reklamacije ili pretpostavljenog odstupanja moraju biti dostupne i specificirane kod Naručitelja Ugovora, u uputama o odstupanjima i povlačenju proizvoda iz"

31
Uredba o posebnim uvjetima za obavljanje djelatnosti vodnih usluga (1) - osnovni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 70-1161/2023 iz 29.6.2023
Stupanje na snagu: 16.7.2023
". ovoga članka 5. uspostavu povjerenstva za reklamacije potrošača sukladno propisima o zaštiti potrošača, što uključuje imenovanje povjerenstva, dokaz o otvaranju njegove posebne adrese e-pošte, početku i neprekidnom radu, što može uključivati godišnje izvješće o pravodobnom rješavanju prigovora/reklamacija ... poslovanja isporučitelja vodnih usluga koju vodi Vijeće za vodne usluge sukladno članku 35. stavku 2. Zakona 2. aktom o imenovanju povjerenstva za reklamacije"

32
Odluka o opskrbi banaka gotovim novcem eura (3) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 133-2013/2022 iz 11.11.2022
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 16.3.2024, NN 28-446/2024
" novca potpisom potvrđuje podizanje gotovog novca u iznosu navedenom u toj Specifikaciji. Reklamacije Članak 16. Banka nema pravo na reklamaciju iznosa ... za gotovinu u iznosu koji odgovara iznosu ukupno položenoga gotovog novca navedenog u Specifikaciji položenoga gotovog novca. Reklamacije Članak 21. Banka nema pravo na reklamaciju iznosa položenoga gotovog novca nakon odobravanja računa banke za gotovinu iz članka 20. stavka 12. ove Odluke. Evidentiranje"

33
Pravilnik o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga (1) - osnovni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 86-1346/2023 iz 26.7.2023
Stupanje na snagu: 1.1.2024
". Prigovor ili reklamacija su podneseni u roku ako su prije nego što rok istekne stigli tijelu kojem su imali biti predani. Kad su prigovori ili reklamacija ... usluga obvezni su redovito voditi godišnju evidenciju o svim zaprimljenim prigovorima te evidenciju o svim zaprimljenim pritužbama (reklamacijama) krajnjih ... Agenciji. Evidencije prigovora i pritužbi (reklamacija) moraju minimalno sadržavati datum primitka prigovora, odnosno pritužbe (reklamacije) te datum otpreme ... statističke obrade i analize (npr. statističku obradu prigovora/pritužbi (reklamacija) prema vrsti elektroničkih komunikacijskih usluga, dijelovima elektroničke"

34
Pravilnik o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (1) - osnovni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 67-1345/2020 iz 10.6.2020
Stupanje na snagu: 18.6.2020
" rješavanja njegova prigovora pred nadležnom službom prijavljenika ili reklamacije pred povjerenstvom za reklamacije, odnosno zahtjeva za rješavanje spora pred ... slučaju pružanja javne usluge i reklamaciju povjerenstvu prijavljenika za reklamacije potrošača 2. Sud ocijeni da su razlozi podnošenja prijave obijesni"

35
Program pomoćničkog ispita za zanimanje kemijski čistač (1) - osnovni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 12-238/2010 iz 25.1.2010
Stupanje na snagu: 25.1.2010

36
Program pomoćničkog ispita za zanimanje prodavač (1) - osnovni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 12-271/2010 iz 25.1.2010
Stupanje na snagu: 25.1.2010

37
Pravilnik o uvjetima za davanje proizvodne dozvole, zahtjevima dobre proizvođačke prakse te potvrdi o provođenju dobre proizvođačke prakse za lijekove (3) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 83-1799/2013 iz 1.7.2013
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 8.4.2021, NN 32-688/2021
" prakse i omogućiti inspekciji Agencije provođenje nadzora nad njegovim radom. Reklamacije, povlačenja lijeka i otkrivanje maskiranih lijekova u hitnim ... reklamacija, povlačenja proizvoda iz prometa, nađene neispravnosti lijeka od strane Agencije, sumnje u kakvoću ili znakova neuobičajenih pojava te ostalih"

38
Pravilnik o Registru koncesija (1) - osnovni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 1-28/2018 iz 3.1.2018
Stupanje na snagu: 15.1.2018
" broj odobrenja, davatelj koncesije dužan je radi reklamacije pogrešno uplaćenih sredstava naknade za koncesiju, na adresu Ministarstva financija"

39
Pravilnik o općim uvjetima za korištenje mreže i opskrbu električnom energijom (3) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 100-1473/2022 iz 31.8.2022
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 6.2.2025, NN 19-175/2025

40
Pravilnik o specijalističkom usavršavanju magistara farmacije (3) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 73-2446/2008 iz 26.6.2008
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 1.1.2019, NN 100-1929/2018
" Organizacija službe nadzora nad kakvoćom lijekova u proizvodnji i prometu. Popravne i preventivne radnje. Uzorkovanje na terenu. Reklamacije. Povlačenje lijekova ... kakvoćom lijekova u prometu g) uzorkovanjem lijekova u prometu h) reklamacijama i) povlačenjem lijekova j) krivotvorenim lijekovima. 8. SPECIJALISTIČKI"

41
Nastavni plan i okvirni obrazovni program - Automehatroničar (1) - osnovni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 96-2008/2011 iz 19.8.2011
Stupanje na snagu: 28.7.2011

42
Uredba o gospodarenju komunalnim otpadom (6) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 50-1138/2017 iz 26.5.2017
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 22.9.2022, NN 106-1552/2022
", broj prigovora i reklamacija korisnika javne usluge). (3) Ministarstvo na temelju izvješća iz stavka 1. ovoga članka i podataka prijavljenih u Registar"

43
Metodologija utvrđivanja iznosa tarifnih stavki za distribuciju plina (1) - osnovni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 48-923/2018 iz 25.5.2018
Stupanje na snagu: 15.6.2018

44
Metodologija utvrđivanja iznosa tarifnih stavki za skladištenje plina (1) - osnovni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 48-924/2018 iz 25.5.2018
Stupanje na snagu: 15.6.2018

45
Odluka o uvjetima i načinu na koji ovlašteni mjenjači obavljaju mjenjačke poslove (5) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 85-1744/2019 iz 11.9.2019
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 17.6.2023, NN 62-1034/2023
" telefona ovlaštenog mjenjača za informacije i reklamacije. (15) Ovlašteni mjenjač dužan je držati dokumentaciju iz članka 7. stavka 7. ove Odluke, a koja se"

46
Metodologija utvrđivanja iznosa tarifnih stavki za transport plina (2) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 79-1496/2020 iz 10.7.2020
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 15.4.2021, NN 36-755/2021

47
Pravilnik o obrascu R-Sm (9) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 38-756/2005 iz 23.3.2005
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 1.1.2014, NN 159-3330/2013
" podnositelj podataka je siguran da u slučaju reklamacije može dokazati koje podatke je predao. U tu svrhu preporuča se podnositelju da u svojoj arhivi čuva"

48
Kolektivni ugovor za Hrvatsku Elektroprivredu (1) - osnovni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 123-1714/2023 iz 23.10.2023
Stupanje na snagu: 1.1.2024
", rad na blagajni sa strankama, rad na šalteru sa strankama, rad u službi za korisnike (call centar) na poslovima reklamacija i iskapčanja-ukapčanja"

49
Uredba o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva obrane (1) - osnovni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 9-75/2025 iz 20.1.2025
Stupanje na snagu: 28.1.2025

50
Odluka o objavljivanju Međunarodnog okvira za angažmane s izražavanjem uvjerenja, Međunarodnih standarda za angažmane uvida, Međunarodnih standarda za angažmane s izražavanjem uvjerenja, Međunarodnih standarda za povezane usluge (2) - trenutno važeći redakcijski pročišćeni tekst · Opći podzakonski propisi

Prva objava: NN 13-259/2011 iz 31.1.2011
Stupanje na snagu posljednje izmjene: 17.7.2024, NN 91-1691/2024
", jedna odgovorna stranka može za ocjenjivanje predmeta ispitivanja koji se odnosi na zadovoljstvo kupaca koristiti broj reklamacija koje su riješene tako da su podnositelji reklamacije potvrdili da su zadovoljni rješenjem svoje reklamacije, dok druga odgovorna stranka može odabrati broj ponovljenih"

Uključi filtre Isključi filtre
Vrsta propisa
Status propisa
Registar
1. DRŽAVNO UREĐENJE REPUBLIKE HRVATSKE
1.1. USTAVNO UREĐENJE
1.2. USTROJSTVO DRŽAVNE VLASTI
1.3. OBRANA, UNUTARNJI POSLOVI
1.4. LOKALNA SAMOUPRAVA
2. PRAVOSUDNI SUSTAV
2.1. PRAVOSUĐE
2.2. UPRAVNO PRAVO
2.3. GRAĐANSKO PRAVO
2.4. KAZNENO PRAVO
3. JAVNE FINANCIJE
3.1. POREZI, PRISTOJBE, DOPRINOSI
3.2. CARINE
4. GOSPODARSKOPRAVNO UREĐENJE
4.1. GOSPODARSKI SUBJEKTI
4.2. BANKARSTVO I PLATNI PROMET
4.3. FINANCIJSKI PROPISI
4.5. VRIJEDNOSNI PAPIRI I BURZA
4.6. VANJSKOTRGOVINSKO POSLOVANJE
5. GOSPODARSKE DJELATNOSTI
5.1. INDUSTRIJA
5.2. POLJOPRIVREDA I ŠUMARSTVO
5.3. PROMET I KOMUNIKACIJE
5.7. TRGOVINA
6. TEHNIČKI PROPISI I KAKVOĆA PROIZVODA
7. NEGOSPODARSKE DJELATNOSTI
7.2. ODGOJ, OBRAZOVANJE I ŠPORT
7.4. KULTURA I UMJETNOST
8. PROSTORNO UREĐENJE, GRADNJA I ZAŠTITA OKOLIŠA
8.1. GRADNJA I PROSTORNO UREĐENJE
8.2. ZAŠTITA OKOLIŠA I PRIRODE
9. RADNO PRAVO, ZDRAVSTVO, SOCIJALNA SKRB
9.1. RADNI ODNOSI, PLAĆE I NAKNADE
9.5. ZDRAVSTVENO OSIGURANJE I ZAŠTITA
9.6. SOCIJALNA SKRB
10. MEĐUNARODNO PRAVO
10.1. VANJSKI POSLOVI I DIPLOMACIJA
10.3. MEĐUNARODNI DVOSTRANI UGOVORI
11. LOKALNI GLASNICI
11.1. GRAD ZAGREB
Godina prve objave

Datum prve objave

Godina početka važenja verzije

Datum početka važenja verzije


Poveznica na registar propisa